Adorable Cuscino Cuddle Bear Wholesale Teddy Bear Animali di Peluche Unichi Per Ragazze

Quì vene u nostru novu stilu chì si chjama Andi bear, u cuscinu di peluche di l'orsu hè sempre l'animali più populari in u mercatu, cusì continuemu sempre à studià novi stili per sustene i nostri clienti.

 

★ I peluche di l'animali anu cinque culori: neru / blu / marrone / rosa / verde, è anu trè dimensioni hè 40 cm, 55 cm è 80 cm.

★ L'orsu di peluche di peluche hè fattu di pelliccia di cunigliu chì toccava assai flurry è morbidu, imbottitu cù 100% cuttuni chì hè pienu di riempimentu cù una bona resilienza è toccu assai còmode. L'intera pupa di peluche hè forte voluminosa, ùn teme micca di strincà, faciule. per lavà è asciuga rapidamente.

★U cuscino di peluche squishy hè in forma d'orsu, assai pienu di divertimentu. U corpu di l'orsu porta un vestitu culuratu, è inseme cù decorazioni carine, abbellimenti di fiori, ùn pudete micca mette.

U cuscinu di peluche assai morbidu, a testa di l'orsu, impreziosita da un papillon chì attraerà assai e ragazze, cusì hè u megliu rigalu per a vostra fidanzata à San Valentinu è e vostre figliole à u ghjornu di i zitelli è ancu u ghjornu di Natale.giocattoli di peluche, per piacè pudete visità in u nostru situ web.

★ U cuscinu di peluche cù braccia hà trè dimensioni diverse, l'orsu di piccula dimensione pudete solu abbracciallu quandu fighjate a TV è leghje, è ancu quandu viaghjate, vi accompagnarà cun voi per gode di un grande viaghju. decorate a vostra casa, pudete mette à u vostru lettu, u vostru divano è a sedia di l'uffiziu, quandu site stancu, pudete retrocede a cintura è rilassate. L'orsu di cuscino hè bellu è fermu, molle è resistente à l'usura, hè durable à aduprà. .

I diversi culori è e diverse dimensioni vi permettenu di più scelta, l'orsu di peluche hà un mudellu di cartone simplice è versatile, lasciate rapidamente e simpatiche bambole decorate a vostra casa. Se avete bisognu di più dettagli, per piacè cuntattateci senza esitazione!

 

TDC TOY hè un fabricatore prufessiunale di animali di peluche, ghjoculi di festival, cuscini è cuscini.

Eccu a nostra infurmazione di cuntattu:

Karen-CEO

WhatsApp/WeChat: +86 18752702952

E-mail: karen@tdctoygifts.com

U situ web: www.yztdctoygifts.com

Sè avete u vostru propiu disegnu è disinni, per piacè cuntattateci senza esitazione è uttene una citazione gratuita oghje!

2
3
5
4

Tempu di Postu: 21-Mar-2022