CE adorabile soffice soffice cuscino di peluche morbido per divani e decorazioni di casa e schienale

Avemu a nostra propria squadra di cuncepimentu cù parechji anni di sperienza chì ponu realizà u vostru disegnu diventa realità. È ancu cuncepemu parechji stili ogni mese per sustene i nostri clienti mantene a vendita calda à u mercatu. Sottu sò i nostri novi stili chì chjamanu cuscini puff.

★ U cuscinu di peluche hà trè stili chì sò cunigliu rosa, cane biancu è orsu marrone.

★ U cunigliu di peluche hè 35 * 45cm (13.8 * 17.7inch), u cane di peluche hè 28 * 45cm (11 * 17.7inch), l'orsu di peluche hè 28 * 45cm (11 * 17.7inch).

★ U cuscino di peluche di peluche hè fattu cù un tessulu di peluche è un riempimentu di cuttuni sicuru chì hè assai accogliente è flurry, tutti i prudutti ponu conformà a norma EN71 è ASTM F963, prutege tutti i zitelli chì crescenu in sicurezza è felici. i bordi sò puliti è ordinati, meticulosi è belli, è migliurà a struttura.

U cuscinu di peluche hè lavabile senza sbiadisce, cù forma di cartone è tessuto di pile per u zitellu, hè delicatu è amichevule à a pelle, cù espressione carina chì utilizendu ricami di computer, a faccia hè piena tridimensionale, u tessulu hà alta elasticità è ùn teme micca l'estrusione. , di sicuru ùn pudete micca mette.

U lOvely Puff Puff hè morbidu, cunfortu è intimu, pudete gode di una vita cunfortu cun ellu, sia in casa, in l'uffiziu o in vittura, hè un cumpagnu attentu.

Tuttu u ghjoculu molle chì suggerimu hè lavatu a manu, perchè u cuscino molle hè morbidu è a superficia si romperà se a macchina pulita brutalmente.

Sè avete bisognu di più dettagli, per piacè ùn esitate à cuntattateci.

TDC TOY hè un fabricatore prufessiunale di peluche, ghjoculu di festival, peluche luminoso, cuscino di peluche, coperta di cuscino è riscaldatore di mani.

1 2 3 4 5 6

Eccu a nostra infurmazione di cuntattu:

Karen-CEO

WhatsApp/WeChat: +86 18752702952

E-mail:karen@tdctoygifts.com

situ web:www.yztdctoygifts.com

Sè avete u vostru propiu disegnu è disinni, per piacè cuntattateci senza esitazione è uttene una citazione gratuita oghje!


Tempu di Postu: 18-Mar-2022