I pupi di cuttuni sò novi preferiti

Nta l'ultimi anni, un tipu di bambola chjamata "bambola di cuttuni" hè apparsu gradualmente in u campu di visione di e persone. Dopu à bambole di scatula cecu è BJD (bambole di ball joint), certi ghjovani cuminciaru à crià bambole di cuttuni. U ghjurnalista hà amparatu chì e bambole di cuttuni sò generalmente divisu in duie categurie: "senza attributi" è "cù attributi". Ancu s'ellu u prezzu ùn hè micca bonu cum'è quellu di BJD, i ghjovani sò sempre disposti à participà. Da u raggruppamentu à a mudificazione à a persunalizazione formale di a produzzione, u prucessu di produzzione di cuttuni. pupulari hè cumplicatu. A pupularità di bambole di cuttuni hà causatu un boom in l'industria di vestiti per bambole è accessori per bambole. I magazzini di franchise di bambole di cuttuni sò apparsu in parechje cità una dopu à l'altru, è sfilate di moda di bambole sò state tenute in u circulu di l'elevazione di bambole.

 

Entusiasti di l'educazione di i zitelli di l'anni 2000: I zitelli ùn sò micca caru, sò intruti in u cerculu per via di l'amore

 

I pupi di cuttuni eranu inizialmente populari in a cultura di u circulu di i fan di Corea. Stu tipu di bambola "cute" hà sviluppatu un mudellu di cummerciale unicu cù l'aiutu di un novu cunsumu, è hà occupatu rapidamente i portafogli di i ghjovani. Avà, ci sò stati più di 70 super-discussioni nantu à e bambole di cuttuni in Weibo, è 11 temi cù un voluminu di lettura di più di 30 milioni.

 

Xiaohan, di 19 anni, hè un membru di a famiglia chì cresce u zitellu. U mutivu per attrallu per diventà una mamma di u zitellu hè assai simplice. U zitellu hè abbastanza "cute" è a so billetera hè accessibile. Ella disse à i ghjurnalisti chì a maiò parte A ghjente hà cuminciatu à entre in a fossa basatu annantu à i dui punti sopra, è dopu avè veramente intrutu, anu sperimentatu tuttu u prucessu di "allevamentu di un zitellu" è sò stati assai attratti.

 

Xiaohan hà dettu à i ghjurnalisti chì l'audienza di bambole di cuttuni hè principarmenti u post-00 è alcuni post-90, ch'ella sia u partitu studiente o a classa di travagliu ordinariu, l'allevamentu di un zitellu ùn li causarà micca troppu pesu, "U prezzu di bambole di cuttuni. ùn hè micca caru. U prezzu di una pupa ordinaria hè intornu à 60 à 70 yuan, è pò esse più di 100 yuan s'ellu hè più altu. I pupi assai caru sò rari, è micca assai persone li compranu. "Dapoi a seconda mità di l'ultimu. annu, Xiaohan hà più di una decina di bambole di cuttuni in a cullezzione, è u prezzu mediu hè di circa decine di yuan.

 

Da Xiaohan, u ghjurnalistu hà amparatu chì i tipi di pupi di cuttuni sò apprussimatamente divisi in duie categurie: bambole attribute è bambole non-attribute. I pupi attributi si riferiscenu à bambole fatte secondu a forma di stelle, caratteri d'animazione, etc., chì ponu esse in generale. capitu cum'è esse fattu secondu caratteri cunnisciuti. Relativamente parlante, nisun attributi ùn anu micca queste caratteristiche. In termini di prezzu, u prezzu di bambole d'attributu hè più altu. Circhendu pupi di cuttuni nantu à a piattaforma di shopping online, u ghjurnalista hà trovu chì a maiò parte di i pupi di cuttuni in vendita ùn anu micca attributi, è sò tutti prudutti finiti quandu sò venduti.

 

I ghjovani in u circhiu di bambola dividenu a forma di i capelli di a bambola in "capelli ordinariu" è "capelli fritti" secondu a forma, è u materiale hè divisu in seta di latte è seta d'alta temperatura. Di solitu, a seta di latte hè più caru perchè di a so dolcezza.In più, ci sò assai di "parole slang" in u circhiu. "Air baby" significa chì u pagamentu ùn hè ancu ricevutu, è "naked baby" si riferisce à a pupa chì ùn hà micca compru robba.

 

I passi di "nascita" di a bambola sò ingombranti, è l'esperienza di "alzà un zitellu" hè piena.

 

Cù ochji grossi è un corpu chubby, e bambole di cuttuni anu un aspettu cusì "carino". Per perseguite l'individualità, assai ghjovani ùn anu micca solu soddisfattà una sola estetica, certi persone anu cuminciatu à disignà l'apparenza di pupi da sè, è avà. "raggruppamentu" per persunalizà pupi cù attributi hè diventatu un modu più populari trà i ghjovani.

 

In a barra di posta di Cotton Doll, ci sò parechji posti cù e parolle "tuning di numeru" è "gruppu". Dopu avè unitu à u chat di gruppu, significa chì avete unitu à l'armata di "inseme baby". U gruppu stipula chì u limitu minimu per un gruppu successu hè di 50 persone. Ci sò l'imaghjini di bambola cuncepiti da "baby mama" in l'album di u gruppu. Durante u chat di u gruppu, ogni membru di u gruppu pò prupone cambiamenti opinioni à u disignu di bambola.

 

Per mezu di a cumunicazione cù u patrone di u gruppu, u ghjurnalista hà amparatu chì u prucessu di a "nascita" di u zitellu hè assai cumplicatu. A persona incaricata di a nascita di u zitellu hè di solitu chjamata mamma di u zitellu. un artista, hè incaricatu di u gruppu, è cuntattate a fabbrica chì face a pupa. L'attu di furmà una squadra di zitelli inseme hè chjamatu apertura di un gruppu. pagatu.

 

In u gruppu, tutti i costi di pruduzzione di pupi sò soportati ugualmente da i membri di u gruppu, cumpresi i costi di cuncepimentu è i costi di produzzione. Quantu più persone ci sò, u più prezzu di e pupi sò. u pruprietariu di u gruppu hà da pruvà à sceglie i pruduttori cù un altu rendimentu di costu. Quandu a quantità di l'ordine hè troppu bassu, u fabricatore ùn accettà micca l'ordine.

 

"Puderanu esse sguassate l'arechje? Hè cunvenutu per cumprà un cappellu dopu","Puderà ancu esse eliminata a coda?"... Parechji membri di u gruppu pruponenu suggerimenti per rivisioni. Questa hè una parte impurtante di a pupa. prima di furmà un gruppu, chjamatu u numeru di melodie. "Durante u numeru di tuning, ognunu pò fà liberamente suggerimenti. L'estetica di tutti sò diverse, è e rivisioni sò solu qualchi direzzione generale ", hà introduttu u pruprietariu di u gruppu.

 

U prucessu dopu à l'ingressu à a produzzione di massa ufficiale hè chjamatu "big goods". Prima di e grande merchenzie, una o parechje prove sò realizate. Dopu chì i grandi bè sò pruduciuti, alcune mamme di i zitelli apriranu un novu ligame di compra per cumprà pupi dopu i campioni. sò pruduciuti. In generale, u prezzu sanu hè acquistatu. A seconda compra dopu a mostra hè di solitu un pocu più caru.

 

"Sò ancu una mamma per a prima volta, ma u sensu di participazione hè più altu." U pruprietariu di u gruppu hà dettu chì u tempu di sviluppu di pupi di cuttuni ùn hè micca fissu, è u tempu pò ghjunghje à trè o quattru mesi. ,u sensu di rializazioni è satisfaczione dopu a furmazione di un gruppu U sintimu hè ancu evidenti, per quessa chì parechji ghjovani sò disposti à esse "mamme di i zitelli".

 

L'emergenza di catene industriali cum'è "robbi per i zitelli" è "accessori"

 

U ghjurnalista hà amparatu chì u prezzu di a maiò parte di e pupi persunalizati hè in 100 yuan. Tuttavia, Xiaofeng, un insider, hà revelatu chì i prezzi di certi attributi "stella" sò stati cercati da i fan in l'ultimi dui anni, risultatu in una prima seria. "Alcune mamme di bambole anu da publicità ch'elli anu cunnessione cù u studiu, è e pupi chì pruducenu sò grandi è prufittuali, è limitanu u numeru di pupi, cusì ponu esse licenziati". pò esse sparatu sin'à decine di millaie di yuan.

 

L'ascesa di bambole di cuttuni hà ancu generatu catene industriali cunnesse, cum'è "robbi per i zitelli" è "accessori". Attualmente sò i stessi stili di stelle, è u prezzu di a pruduzzione in massa ùn hè micca altu, è ogni settore ùn supera micca 50 yuan. In cunfrontu cù u mudellu di fabbrica, u prezzu di u mudellu artighjanali hè più altu. Perchè a dimensione di a pupa di cuttuni hè fissatu, a dimensione di a bambola hè universale, è a pupa hè faciule per cambià a manu. U prezzu di certi vestiti per i zitelli fatti a manu hè ancu più caru cà a pupa stessa, è a vendita di vestiti populari per i zitelli necessita ancu assai. vitezza.

 

Ùn sò solu in linea, magazzini fisici di bambole di cuttuni emergenu in parechje cità una dopu l'altru. U numeru di negozi di cuttuni per i zitelli in Pechino è Shanghai hè gradualmente aumentatu in l'ultimi anni. più abbundante.Quandu entre in a tenda, pudete cumprà pupi è tutti l'altri accessori in una sola fermata.Hè un paradisu per l'amatori di bambole.

 

In a seconda mità di l'annu passatu, Hangzhou hà tenutu a prima sfilata di moda di bambole di cuttuni in Cina, utilizendu animazione stop-motion per fà muvimenti a bambola di cuttuni. di u listessu periodu di l'annu precedente, è u voluminu di vendita era guasi 10 volte quellu di u listessu periodu di l'annu precedente, a crescita più veloce trà tutte e categurie bidimensionale.

 

"Cum'è BJD, a catena di l'industria ligata à e bambole di cuttuni hè diventata di più in più perfetta, è alcune persone sò passate da passatempi puri à pratichi." Certi insiders anu dettu chì e bambole di cuttuni sò oghji amate da più è più persone è anu ampie prospettive. "Da a perspettiva di u mercatu attuale, bambole cù attributi cum'è tendenze naziunali è stili co-branded seranu più populari in u futuru, è i magazzini creanu ancu attivamente marche è funzioni, purtendu i ghjovani à inizià una nova volta di cunsumu. tendenze".


Tempu di Postu: Aug-05-2022