Felice ghjornu di i zitelli

Oghje hè u ghjornu più felice per i nostri figlioli è riceveranu assai rigali da i so genitori è amichi. I zitelli piacenu parechje cose carine cum'è dolci, ghjoculi, animali domestici... e cose ponu rigalu per i zitelli cum'è u pupu di peluche.

Avemu parechji stili cum'è peluche d'anatra grossa, drago di peluche, orso biancu di peluche è leopardo di peluche, ecc. Quandu u vostru zitellu va à dorme, pudete cuntà una storia cù u pupu di peluche, serà più attraente.

1
2

U pupu di manu fattu cù un tessulu amichevule à a pelle è imbottitu di cuttuni pienu, hà parechje manere di ghjucà cun ellu, hè un modu assai divertente per piacè cù i vostri figlioli. È ancu di più pò prumove u sviluppu auditivu, stimulà l'interessu in l'esplorazione è calmà. l'emozioni di u zitellu.

Avemu centinaie di stili avà, avete parechje scelte per selezziunà unu perfettu per i vostri figlioli. È eccettu cum'è un rigalu per i zitelli, hè ancu boni rigali per a vostra fidanzata è amichi, e cose divertenti portanu più tempu felice à i vostri amanti.

3
4

L'ultimu, ma u più impurtante hè i nostri auguri à tutti i zitelli Happy Children's Day, li auguranu una crescita sana è felice. Inoltre per l'età ùn hè micca ghjovanu cum'è i zitelli, ma tutti l'adulti ponu ancu esse felici cum'è i zitelli è ricordi indimenticabili di a zitiddina ponu curà i so feriti durante u dopu u tempu di travagliu è di vita !

5
6

Tempu di posta: 01-06-2022