Felice ghjornu di u travagliu

Salute à tutti i nostri clienti, riprendemu solu à u travagliu da 5 ghjorni di vacanze di u travagliu, felice ghjornu di u travagliu à tutti di novu, è auguremu chì tutti passassi una bella festa.

 

Dopu avè passatu e vacanze significa chì hè quasi a mità di l'annu, cum'è u capu di a cumpagnia, aghju urganizatu una attività di buliding di squadra per gode di l'alimentariu è realizatu un riassuntu di a mità di l'annu. .Tutti l'alimenti sò fatti da noi stessu per quessa chì avemu piacè di più.

555 (2)
555 (3)
555 (5)
555 (4)

A sera, eramu in un bar publicu, mentre beie, è mentre riassume a cugliera è i sentimenti di l'ultima mità di l'annu passatu. i sforzi di tutti, avemu vistu chì a situazione hè megliu, è prestu camperemu cum'è prima.

555 (6)

È ancu in u tempu duru, a nostra squadra pò ancu travaglià dura cum'è prima, l'epidemie ùn hè micca una scusa per ciò chì pudemu fà male. cuntinuà à travaglià dura, pudemu ancu rializà i nostri scopi.

 

U travagliu duru hè sempre statu una di e nostre culture corporative, questu hè soprattuttu impurtante in l'ambiente attuale. Una parte assai impurtante di u nostru travagliu hè di mantene i clienti, chì significa chì i servizii di i clienti sò ancu una di e nostre culture d'impresa.

 

Ringraziemu sempre i nostri clienti per dà l'opportunità di travaglià inseme, hè a più grande fiducia per noi. Ch'ella sia novi clienti o vechji clienti, grandi clienti è picculi clienti è ancu amichi chì ùn anu micca cooperatu ancu avà, simu tutti trattati uguali entusiasmu. è professione.

 

Speremu chì a nostra relazione trà i nostri clienti sia win-win, superemu stu periodu speciale inseme, è quandu l'epidemie hè finita, benvenute tutti i nostri amici di i nostri clienti in Cina, vi intratteneremu cù cibo è vinu deliziosu, è gode di l'arrivu di primavera inseme.

 

Semu un fabricatore d'animali di peluche cuncepimentu persunalizatu, speremu chì u nostru pruduttu vi purterà veramente una sperienza diversa è vi purterà alcune novi opportunità.


Tempu di post: May-05-2022