Cumu hè fattu un terzu di l'offerta di peluche di u mondu?

Cume hè fattu un terzu di a fornitura di peluche di u mondu?

A mità di u tutale naziunale è un terzu di u totale glubale, questu hè u fornimentu di peluche creati da Yang.Hou City, Pruvincia di Jiangsu.
Dapoi esse diventata una "Città di Dimostrazione Naziunale per l'Intraprenditorialità è l'Innuvazione di Piccole è Micro Imprese" in 2016, sempre più "piccole imprese" cum'è peluche in Yangzhou si trasformanu in "grandi industrie".

Fate un bonu travagliu di "supportu", tutti "toccanu Internet"

À duie ore di dopu meziornu, ci era un sonu di una cinta acustica chì era strappata da a casa di Bian Minghua in Jinhuai Village, Xihu Town, u suburbiu nordu di Yangzhou. u sonu di u "didi" di Taobao pò esse intesu da u tempu à u tempu in a stanza. "L'affari hè statu bellu bellu di pocu tempu. Questu hè imballatu è furnisce merchenzie à un capu in Zhejiang. Per piacè aspittà per mè per un pezzu". Bian Minghua è a so moglia spiegà à i ghjurnalisti mentre eranu occupati.

Bian Minghua hà apertu una tenda in linea chì vende ghjoculi per ottu o nove anni. "In u passatu, a tenda in linea era una linea laterale, ma più tardi, l'affari hè diventatu sempre megliu, cusì sò diventatu un prufessiunale à tempu pienu". Avà hà creatu a marca di ghjoculi "Blue Fish", chì hà guadagnatu u so redditu annuale da 10 anni fà. Da trè à cinque milioniRMB, e vendite sò avà quasi 20 milioniRMB, è u prufittu netu hè di circa 10%.

Ma Jiusheng, u sindaco di West Lake Town, hà dettu chì in u passatu, ci eranu assai attelli di ghjoculi quì, è dopu chì l'industria tradiziunale "hà toccu l'Internet", l'effettu di l'arricchimentu di u populu era notevole. più di 3,000 residenti permanenti di Jinhuai Village sò impegnati in l'industria di e-commerce di ghjoculi, chì copre tuttu u prucessu di produzzione, imballaggio, ricezione di ordini,consegnaè logistica.

Cù più di 1,000 cumpagnie di ghjoculi registrate è più di 150,000 impiegati, i peluche sò l'industria più classica in Yangzhou. Xie Zhengyi, secretariu di u Cumitatu di u Partitu Municipale di Yangzhou, hà dettu chì a catena di l'industria di i ghjoculi di peluche implica parechje ligami cum'è materie prime, cuncepimentu, fabricazione, e-commerce, logistica è promozione di a marca. ligame, micca solu per allargà a catena industriale, ma ancu per espansione l'industria,ogni ligame di a catena.

Per l'industria di i ghjoculi, i guverni di a cità è di i paesi in Yangzhou urganizanu i paisani per fà una furmazione cummerciale pertinente ogni annu per prumove e-commerce in e zone rurale; è prumove a custruzzione di parchi logistichi, cità industriali caratteristiche, etc., per creà un ambiente megliu. per u sviluppu industriale.Secunnu a statistiche, cù l'aiutu di e-commerce, l'industria di i peluche di Yangzhou hà acceleratu a so espansione, è a catena industriale hè diventata più abbundante chè in u passatu. U voluminu di transazzione annuale in linea solu hà righjuntu 7 miliardi.RMB.

Risolve i "punti di dolore" è attrae "phoenix" per vive

Cum'è una cità di dimostrazione naziunale per l'imprenditorialità è basi d'innuvazione per e piccule è micro imprese, riceverà 660 milioni.RMBin u sustegnu finanziariu cintrali durante u periodu di dimostrazione di trè anni, è sfruttà i fondi finanziarii è suciali lucali per investisce miliardi diRMB . Tuttavia, hè sempre una goccia in u bucket per i picculi è micro imprese cù una larga gamma di copertura. Luo Qingshou, subdirector di l'Uffiziu di Finanza Municipale di Yangzhou, crede chì hè necessariu di cumpensà i ligami chjave è i prughjetti chjave chì porta à u corpu tutale "Per l'industria di i ghjoculi di peluche, a creatività hè u puntu chjave".

Più di un annu fà, Li Jiarun, u capu di a succursale Hanjiang di u Centru di Ingegneria di Design di l'Innovazione di u Produttu di l'Università di Zhejiang, hè ghjuntu à Yangzhou cù l'ideale di cambià l'industria di i ghjoculi cù a creatività, ma hè stata ferita una volta è una volta da a pirateria rampante. .Dopu à u dulore, hà cofundatu a piattaforma "Toy Creative Treasure" cù una cumpagnia in Pechino.

Li Jiarun hà dettu chì a cumpetizione viciosa è i prezzi di shopping anu riduciutu a velocità è u livellu di u sviluppu di l'industria "Toy Creative Treasure" furnisce una piattaforma per cumpagnie di ghjoculi è diseggiani per prutege i diritti di pruprietà intellettuale. certificatu elettronicu per ogni idea attraversu tuttu u prucessu di "marcatura". "U prughjettu si distingue da u Yangzhou Plush Toys and Gifts Creative Design Competition, è hà vintu bonuses è politiche di sustegnu. Avà hà attrattu più di 3.000 opere di design, più di 500 cumpagnie sò ghjunti à u disignu 'tao', è più è più cummercianti. anu accettatu à pocu à pocu a compra. U copyright di l'opara hè utilizatu per pruduce ghjoculi.

"Induve vene una cità à livellu di prefettura da tante risorse creative?" Luo Qingshou suspirò, "Toy Creative Treasure" ùn solu risolve i punti di dolore di l'industria, ma ancu riunisce risorse di designer da Pechino, Shanghai, Guangzhou è altri lochi.

In più, Yangzhou hà ancu custruitu una piattaforma di serviziu di cuncepimentu di ghjoculi è rigalu, una piattaforma di serviziu publicu di design industriale, è una piattaforma di cuncepimentu culturale è creativa turistica. introduzione flessibile di talenti.

"Trè cupuni" stimulanu a vitalità di l'innuvazione è l'imprenditorialità

U ghjurnalistu hà amparatu da una entrevista in Yangzhou chì più picculi è micro imprese sò l'imprenditorialità è l'innuvazione guidata da i "trè cuponi" di cupuni di serviziu, cupuni di innovazione è cupuni di riforma tecnologica. Attualmente, a cità hà emessu 58 milioni.RMBdi boni d'innuvazione, 70 milioniRMBdi boni di serviziu, è 160 milioniRMBdi boni di riforma tecnica.

He Dongbo, vicedirettore generale di Yangzhou Mumei Food & Toys Co., Ltd., hà dettu chì à a fine di l'annu passatu, hà ricevutu "buoni di serviziu" è hà realizatu furmazione finanziaria è cumpetenze per l'impiegati. Yangzhou Mingchen Information Technology Co., Ltd. applicatu per 50,000RMBdi cuponi d'innuvazione per l'investimentu in R&D, è utilizatu a tecnulugia per furnisce a custruzzione di siti web è altri servizii à più di 20 cumpagnie, è ricuperu cupuni di serviziu per un valore di 200.000RMB.Xu Meijuan, u direttore amministrativu di a cumpagnia, hà dettu: "L'assistenza vera hà incitatu a cumpagnia à fà più ricerche tecniche è rinfurzà a cumpetitività".

Apri l'"ultimu chilometru" di a pulitica di "duie innuvazioni", in modu chì e piccule è micro imprese anu più "sensu di guadagnà" da a pulitica. Yangzhou hà custruitu un sistema di serviziu à trè livelli di cità, cuntea è cumuna è un "1". + N" sistema di serviziu publicu,chì hè custruitu da a perspettiva di l'imprese.12 moduli di serviziu cum'è "Vogliu cunsultà pulitiche", "Vogliu cuponi", "Vogliu finanziamentu di prestiti", etc., permettenu à l'imprese di prufittà senza lascià a casa.

Inoltre, a cità hà prumuvutu a riforma di u sistema cummerciale, implementatu "12 certificati in unu" è "uffiziu cumuna di novi certificati", implementatu u trattamentu in linea di i nomi di l'imprese è pilotatu tuttu u prucessu di registrazione elettronica, è a cità in linea. tassu di iscrizzione hà righjuntu più di 95%.

I multi-misuri anu attivatu l'atmosfera di l'innuvazione è l'imprenditorialità di e piccule è micro imprese in Yangzhou. À a fine di u 2016, l'impieghi di picculi è micro imprese in a cità anu aumentatu da 22% annu à annu, u redditu operativu hè aumentatu da 35. % annu à l'annu, u fatturatu di u cuntrattu di tecnulugia hà aumentatu di 59%, è u numeru di brevetti autorizati hè aumentatu di 40%. In a prima mità di 2017, u numeru di picculi è micro imprese in a cità hè cresciutu di circa 46 000.,un aumentu annu di 13,6%.

Cum'è una di e fabbriche d'animali di peluche persunalizati in Yangzhou, avemu seguitu i passi di i nostri predecessori, riformate è innuvate continuamente, amparà e tecnulugia novi per stà in prima linea di l'industria. Pudemu fà OEM è ODM, ogni bisognu, per piacè. pudete cuntattateci direttamente:

Karen-CEO

Whatsapp/wechat: +86 18752702952

E-mail: karen@tdctoygifts.com

situ web:www.yztdctoygifts.com

Aspittendu à cooperà cun voi!


Tempu di Postu: Mar-03-2022