I ghjoculi di peluche sò in vendita calda! Quali canali emergenti valenu a pena attente?

CONSIGLIO CORE: Nta l'ultimi anni, in più di i canali tradiziunali cum'è supermercati, centri commerciali è mercati grossisti, i ghjoculi di peluche anu ancu alcuni canali di vendita emergenti. Inoltre, cum'è una nova tendenza di pupi di cuttuni, tutte e cumpagnie di peluche ponu attente.

INTRODUZIONE
Ricertamenti, a nutizia chì i pupi cum'è "Lina Belle" è "Bing Dwen Dwen" sò stati arrubati hè diventatu u focu di l'attenzione publica. Un ghjurnalistu da u Chinese è Foreign Toys All Media Center hà nutatu chì ogni volta chì una IP populari apparisce, i so primi prudutti periferichi populari averebbenu peluche.
Cum'è un ghjoculu cunvinziunali, i ghjoculi di peluche anu svantaghji di staggione evidenti, di solitu caldi in u vaghjimu è l'invernu, è sordi in a primavera è l'estiu; ma anu ancu vantaghji, chì ponu esse usatu cum'è ghjoculi per i zitelli è i zitelli, cum'è una scelta per l'adulti, è cum'è rigali per l'altri. À a fine di l'annu è à u principiu di l'annu, i ghjoculi di peluche si vendenu bè, soprattuttu diversi prudutti chì si adattanu à u tema di l'annu novu. Fighjendu l'annu sanu, i canali emergenti sò in crescita, chì si spetta di diventà un novu canale per i ghjoculi di peluche.
imagine 1
I MERCI ROSSI DI FIN D'ANNU VENDU CALI
Shijiazhuang Nansantiao Jinzheng Toys City hè un mercatu à l'ingrossu di ghjoculi chì radianu à Hebei, e trè pruvince di u nord-est, a Mongolia Interna, Shaanxi è altri lochi. U manager di a cità di u ghjocu hà dettu à i ghjurnalisti chì, dopu à l'inguernu, a vendita di peluche in a cità di u ghjocu hè particularmente bona, in particulare e diverse serie di zodiac è serie di celebrità Internet. "I ghjoculi di peluche chì si adattanu à u zodiacu è à i temi di l'annu novu sò chjamati" merchenzie rosse ", è sò generalmente venduti in l'annu passatu. In ghjennaghju di l'annu passatu, u scoppiu di l'epidemie in Shijiazhuang hà purtatu à un arristatu di "merci rosse" in i cummircianti, cusì tutti sò più prudenti quist'annu, eccettu per uni pochi. A forza di calze hè relativamente grande, è a maiò parte di i cummircianti ùn anu micca cura. per accuncià in grande quantità. In ogni casu, i "prodotti rossi" di questu annu anu fattu particularmente bè, è a dumanda di supermercati hè cresciuta. Parechji cummircianti ponu solu trasfiriri temporaneamente merchenzie da i pruduttori, è per via di l'epidemie, neve pisanti, etc. A logistica è u trasportu ùn sò micca liscia per via di fatturi ". U 24 di ghjennaghju, quandu u ghjurnalista hà intervistatu Ren Manager, i "merci rossi" in u mercatu di i ghjoculi di Shijiazhuang sò stati basamente venduti.
In più di i prudutti chì si adattanu à u tema di l'annu novu, "big goods" (prudutti cù dimensioni più grande) anu ancu vindutu bè un annu fà, cum'è una grande oca bianca, cuscini longu è altri prudutti. U Manager Ren hà dettu chì à a fine di l'annu, parechje cumpagnie anu da cumprà ghjoculi di peluche high-end cum'è rigali per l'impiegati è i clienti. I ghjoculi di peluche di Shijiazhuang Nansantiao Jinzheng Toys City sò principarmenti da Guangdong, Shandong, Hebei è altri lochi, sia originali sia autorizati, chì ponu risponde à i bisogni di diversi clienti.
A fine di l'annu hè a stagione di vendita calda per i ghjoculi di peluche. Duranti u restu di l'annu, i cummercianti piglianu una risposta puntuale à e strategie di vendita basate nantu à i bisogni attuali di i clienti per prumove a vendita. Manager Ren hà dettu chì, perchè i ghjoculi di peluche sò assai adattati per i rigali, sò ancu ricercati da parechje persone durante diversi festivals. Duranti u Festival di Primavera, "merci rosse" è "big goods" sò faciuli di vende, è i mudelli più venduti di ogni ghjornu includenu diversi pupi, prudutti IP è altri prudutti.
imagine 2
CANALI EMERGENTI VANNE ATTENZIONE
In l'ultimi anni, in più di i canali tradiziunali cum'è supermercati, centri commerciali è mercati grossisti, ci sò ancu alcuni canali di vendita emergenti per i peluche.
★Catene di butteghe/grande magazzini. Sempre più catene di butteghe / grandi magazzini in centri commerciali è strade cummirciali, cum'è MINISO, Chaopin Zhishang, X11, Nome, Minihome, Ximei Eslite, etc., sò novi canali per a vendita di peluche. Fun Nest Culture, Laiyang Shihong, Meng Shiqi è altre cumpagnie di ghjocu anu cooperatu cù stu canali. Sicondu i rapporti, a catena di butteghe / dipartimenti sò principarmenti per i ghjovani, è u prezzu di vendita di i prudutti ùn hè micca altu, chì varieghja da uni pochi di yuan à decine di yuan. Questi canali sò assai flessibili, generalmente vendenu ciò chì hè populari, è ponu aghjurnà rapidamente i prudutti venduti secondu i cambiamenti in i tendenzi di u mercatu. A cooperazione cù questi canali richiede chì e cumpagnie capiscenu e tendenze di u mercatu è sviluppà prudutti chì si adattanu à e tendenze di u mercatu è e preferenze di i cunsumatori. In generale, i prudutti cù l'autorizazione IP, stile cute, currispundenza populari di culore è altre caratteristiche sò più populari.
imagine 3

Dapoi chì a maiò parte di sti canali sò incatenati, se a cooperazione pò esse ghjunta, farà una cuntribuzione considerableu à u funziunamentu di a cumpagnia. Alcune cumpagnie in l'entrevista anu dettu chì u canali di a catena di boutique / dipartimentu cuntribuitu à 50% di u so rendiment.

Pigliate a macchina di bambola. In i primi anni, quandu a crescita di catturà e macchine di bambola ripresa, l'effettu di guida nantu à a vendita di peluche era più significativu. Nta l'ultimi anni, centri commerciali, strade cummirciali, attrazioni turistiche è altri lochi anu magazzini speciali di macchine di artiglia. I macchini di artiglii affissati in a tenda sò di diverse dimensioni, è i ghjoculi di peluche in e macchine di artigli sò ancu di dimensioni diverse. Ogni vacanze, pudete sempre vede sti magazzini affollati di zitelli è adulti.

Riguardu à a macchina di artiglii cum'è un canale di vendita di peluche, l'industria hà diverse opinioni, certi accunsenu è certi niganu. In ogni casu, secondu l'osservazione di u ghjurnalista, à u cuntrariu di uni pochi anni fà, a maiò parte di e machini di l'artigli eranu prudutti bassi è falsificati. Avà u canali hè ovviamente maturu è formale, è u numeru di veri prudutti di design originali autorizati è di alta qualità hè in crescita. Un cummerciante chì opera una macchina di artiglia in a cità di Tianhe, Guangzhou hà dettu à i ghjurnalisti chì i ghjovani anu esigenze per i prudutti quandu piglianu pupi. I prudutti chì ùn sò micca cute, brutti, o di mala qualità ùn ponu micca attirà i clienti, cusì cercanu i prudutti chì currispondenu à elli quandu sceglienu i prudutti. I ghjovani piacenu.
imagine 4

Canali di ghjocu di moda. Solu in u 2021, ci saranu centinaie di novi magazini di ghjocu di moda in tuttu u paese, è u canali di ghjocu di moda hè senza dubbitu u canali più populari in u mumentu. I ghjoculi di peluche si intersecanu ancu cù i canali Chaowan, cum'è a marca Chaowan chì lancia i prudutti di scatula ciechi di peluche. U ghjurnalista hà vistu ancu in a tenda di TOP TOY chì alcuni peluche assai delicati sò affissati nantu à i so scaffali, è u prezzu di vendita varia da settanta à ottanta yuan à dui o trè centu yuan. Da u prezzu è e caratteristiche di u canali, si pò vede chì i ghjoculi di peluche venduti da u canali Chaowan ùn sò micca solu di moda in u disignu, ma ancu di bona qualità è exquisiteness. Liao Tangkui, subdirector generale di Shenzhen Mengshiqi Cultural Industry Co., Ltd., hà dettu chì hà ancu nutatu chì certi pruduttori è canali di moda in l'industria cercanu di cuntinuà à prumove un peluche exquisite è high-end. L'effettu ferma per esse vistu, ma hè a marca è l'imaghjini di i ghjoculi di peluche. L'aghjurnamentu indica a strada.
imagine 5

Member store. Apertura di una tenda di adesione hè a direzzione di trasfurmazioni di certi ipermercati avà, cum'è Metro, Carrefour, Yonghui, etc., chì sò tutti crescenu u mudellu di magazzini di adesione. Alcune cumpagnie di peluche anu ancu cooperatu cù i magazzini membri, è cuntribuiscenu bè à u rendiment di a cumpagnia. Stu tipu di magazzini serve i membri, hà un posizionamentu relativamente altu, è hà esigenze elevate per a qualità di u produttu. Hè adattatu per l'imprese cù prudutti di posizionamentu mid-high-end. Inoltre, per prutege i diritti è l'interessi di i membri, u prezzu di i prudutti in i magazzini membri hè di solitu più bassu di u prezzu di u mercatu, per quessa, hè più adattatu per l'imprese chì volenu prumove a so marche più, è à cortu termine, pop- up è altre forme di cuuperazione sò u megliu.

A TREND TO WATCH

Da a perspettiva di i più venduti peluche in u mercatu, a categuria di licenza IP hè definitamente u più calda, in particulare l'IP populari; Ci hè ancu un mercatu per i ghjoculi di peluche di design originale, cum'è a serie originale di porchi rosa è cunigli Lolita, chì sò principarmenti promossi da i canali. Inoltre, in l'ultimi anni, ci hè una tendenza chì e cumpagnie di peluche di peluche ponu attente, à dì i pupi di cuttuni.

I pupi di cuttuni, vale à dì, bambole di cuttuni, apparsu prima cum'è prudutti periferichi di stella, è poi si sviluppanu gradualmente in prudutti di ghjocu di moda persunalizati chì integranu a creatività culturale, l'economia carina è u cunsumu spirituale. Sicondu u "2021 Cotton Doll Player Insight Report" publicatu da Weidian, trà l'utilizatori di bambole di cuttuni, "post-95s" è "post-00s" contanu più di 69%; in u 2021, u numeru di utilizatori chì cumprà bambole di cuttuni in ligna ghjunghjerà à un milione, U voluminu di transazzione hà righjuntu 1 miliardi di yuan.

Ci sò diffirenzii in a pruduzzione di bambole di cuttuni è di peluche, principarmenti in chì i requisiti per l'artigianalità è i dettagli sò più alti, ma u prucessu generale hè u listessu, cusì ci sò parechje fonderie di peluche chì furniscenu ancu l'affari di fonderie di bambole di cuttuni, è certi. Quandu a fabbrica di u cummerciu esteru hè stata trasfurmata in vendita domestica, i pupi di cuttuni sò stati presu cum'è un prughjettu di sviluppu chjave. Dunque, a priscinniri di s'ellu a cumpagnia hà a forza di pruduce pupi di cuttuni, sta tendenza hè degna d'attenzione.
imagine 6


Tempu di Postu: Feb-25-2022