Introduzione à a cunniscenza di u tissu di peluche

Introduzione à a cunniscenza di u tissu di peluche

Breve descrizzione di velveteen: U tessulu di velluto corto, cusì i ghjoculi in u materiale più bellu, hè u più di moda in u mondu di un tissu. A superficia di stu tessulu hè cupartu da u fuzz towering, l'altitudine fuzz hè in generale di circa 1,2 mm, furmendu una suede liscia, cusì chjamata velveteen.

Caratteristiche brevi di velluto:
A superficia di velluto hè cuperta cù una pila di capelli, hè suave è flessibile è si senti bè, brillanti è liscia, a superficia ùn hè micca faciule d'arruga.
Capelli grossi, è i villi di a superficia ponu formate a capa di l'aria, cusì un bonu insulamentu termale.

L'apparenza di velveteen corta: L'apparizione di velveteen fine deve ghjunghje sin'à pienu di velluto, uniforme è liscia, suede liscia, culore morbidu, piccula direzzione, sensazione suave è liscia, flessibili è altre esigenze.

Cumu distingue i tessuti è u cuttuni boni o cattivi

Cashmere fabbrica di ghjoculi cumunimenti usatu tissuti circa una duzina, u più cumuna noi cunsumatori vede ci sò parechji cum'è: pannu peluche, tosatura, panni afferrari, asciugamani di tela. À mezu à elli, u tissu di peluche hè u più cumuni, avemu avà vede chì u 90% di i stuff stuff hè utilizatu per fà l'ingredientu principalu, è e so materie prime sò fatti di vari tipi di filati di poliester, tissuti attraversu diversi processi. tipi:

Un filatu (cunnisciutu ancu com'è filatu ordinariu, materiale BOA) hè divisu in: Ci sò gasa ligera: Ordinariu sò generalmente brillanti, in u lume di capelli pò esse divisu in diverse yin è yang. Filato matte: questu hè matte, in fondu senza superficia yin è yang.

Filati (canusciutu macari comu filati spiciali, T-590, Vonnel) Ancu cut è capelli longu (Uneven cut) -20mm range around, sò materiale mid-range.

Hipile (Shanghai, peluche): lunghezza di capelli 20-120 mm, gamma 20-45 mm pò esse fatta in ogni lunghezza di capelli, 45 mm sopra solu 65 mm è 120 (110) mm, hè a lunghezza di i capelli, per via di a qualità di l'uriginale. filatu effettu Hipil hè evidenti, cusì ci avissi a dumandu a fabbrica di peluche à aduprà u gradu uriginale sopra à u livellu di Mitsubishi di Japan, capelli dritta, micca curly.

Peluche (capelli roller): Tumbling boa, Un filatu curl: a maiò parte di i capelli granulari, capelli d'agnellu, o a radica di i capelli hè un fasciu, rotulatu sopra. Di solitu utilizatu per fà un gustu più classicu di ghjoculi, lunghezza di capelli finu à 15 mm; u prezzu hè relativamente più prezzu per mandà assai riccioli.


Tempu di Postu: Dec-21-2021