U ghjornu di a tomba di a Cina

U 5 d'aprile hè u ghjornu di a tomba di a Cina, chjamatu ancu Qingming Festival, unu di i termini solari di a Cina, è avemu tornatu à travaglià da una vacanza di trè ghjorni.

Qingming hè una stagione agricula impurtante, chì rapprisentanu a ricuperazione di tutte e cose, hè stata stagione agricula. I Dogani Folk anu spazzamentu di tomba, escursioni, piantazioni d'arburi, volari di kite, tira di guerra, manghjendu u Regimentu Verde è altre usanze.

Qingming Festival hè un festival pienu di nostalgia, a ghjente saluta u munumentu à i Martiri Rivuluzionari, in memoria di l'antenati, per i parenti morti spazzanu e tombe, mandanu condolenze. Sicondu l'usu, a ghjente porta vinu è frutti, soldi di carta è altri. articuli, feranu offerte alimentari davanti à a tomba, i soldi di carta saranu brusgiati, per a tomba di a nova terra, i rami verdi rotti inseriti in a tomba, è l'adorazione di inchinazione, finalmente manghja u vinu è l'alimentu è torna in casa. Ùn hè micca difficiule di truvà chì quandu a ghjente offre incensu è fiori davanti à a Tomba, ogni tipu di ricordi sò mischiati cù un sentimentu di gratitùdine: ricurdà l'antenati è i parenti è l'amichi, è dispiace assai per i so difetti mentre sò. alive.In stu sensu, u Festival Qingming pò esse cunsideratu cum'è u ghjornu di Thanksgiving di u populu cinese.

U ghjornu di a tomba di a Cina

U Festival di Qingming hè ancu chjamatu festival di excursioni, hè u tempu di primavera, hè ancu un bonu tempu per l'escursione di primavera. I membri di a famiglia, l'amichi, i culleghi è i cumpagni di classe sceglienu un bellu locu per pusà.è pigliatecù deliziosi cibi è vinu, gode di u soffiu di primavera mentre chatte.

Ghjornu di a tomba di a Cina 2

Intornu à u Festival Qingming, u sole di primavera hèsHining, a pioggia di primavera vola, u tassu di sopravvivenza di a piantazione di piantini hè altuècresce rapidamente, perchè dapoi i tempi antichi, a Cina hà un QingmingtL'abitudini di piantazione di ree, certi pirsuni chjamati ancu u Festival di Qingming "Giornu di l'arburi", l'usu di piantazione d'arburi hè statu tramandatu finu à oghje.

U ghjornu di a tomba di a Cina 3

U Kite-flying hè ancu una attività populari durante u Festival Qingming.Durante u Festival Qingming, a ghjente ùn solu vola aquiloni durante u ghjornu, ma ancu di notte. À a notte sottu à a linea di stabilità di u kite o di u ventu appesu una fila di picculi lanterne culurite, cum'è lampanti. stelle, cunnisciute cum'è "Lampada magica". In u passatu, certi pirsuni mettenu l'aquilone nantu à u celu turchinu, poi taglianu u filu, lasciate u ventu per mandà à l'estremità di a terra, si dice chì questu pò eliminà e malatie è disastriè dopupurtàdaretuBona Furtuna.

U ghjornu di a tomba di a Cina 4

ÀFestival Qingming,diverse regioni anu una cucina populari diffirenti, cum'è e zone miridiunaliQingtunzi, Fuzhou hà frittu lumaca, Shanxi hà Zitui Mo, u vechju Pechino ama Fried Child, una varietà di cucinapò per e vostre scelte.

U ghjornu di a tomba di a Cina 5

Quandu viaghjate cù i vostri amichi in questa calda è bella ghjurnata di primavera, pudete ancu piglià u nostruanimali di peluche Inseme, avemu parechji stili ponu per a vostra scelta, eccettu i ghjoculi di peluche, anu ancu un cuscino di peluche quandu guidate pudete appughjà nantu à questu, è quandu dormite pudete aduprà una coperta di cuscino, tutti i nostri prudutti ponu purtà più felice è più caldu durante u vostru vita.

 

TDC TOY hè un fabricatore prufessiunale dianimali di peluche, ghjoculi di festival, cuscini è cuscini blanket.Avemu ancu una squadra persunalizata pò fà mostra da u vostru disegnu, cumunicheremu cun voi i dettagli è pruvà u nostru megliu per risponde à i vostri bisogni.

 

Eccu a nostra infurmazione di cuntattu:

Karen-CEO

WhatsApp/WeChat: +86 18752702952

E-mail: karen@tdctoygifts.com

U situ web: www.yztdctoygifts.com

Sè avete u vostru propiu disegnu è disinni, per piacè cuntattateci senza esitazione è uttene una citazione gratuita oghje!


Tempu di Postu: Apr-06-2022