Fiera di i Regali AGHA

AGHA Gift Fair hè un avvenimentu maiò in l'industria australiana di rigali di casa. Hè tenutu duie volte à l'annu in Sydney in ferraghju è Melbourne in aostu. L'esposizione hè una cumminazione di l'Exhibition Australian Home Gift è l'Exhibition Fashion. L'urganizatore hè l'Associazione Australiana di Regali di Casa (AGHA).Dopu à l'integrazione di e duie cabine, a scala è l'influenza di l'esibizione sò stati assai migliurati. Cum'è a più grande, a più alta qualità è a più cumpleta mostra di rigalu, arredamentu di casa è fiera di cummerciale di moda in Australia, a mostra di arredamentu di casa è rigalu in a cullezzione di mostre di moda attrae novi cumpratori da tutti i campi.

 

L'urganizatore di a mostra s'impegna à attirà più cumpratori, à fà una publicità più forte è più durabile è à creà un avvenimentu industriale senza paragone in Australia. Ci sò parechje attività in u situ di mostra. In più di a visualizazione di u produttu in pienu swing, ci sò ancu sfilate di moda d'altu livellu è innovatori è altre attività in u situ di mostra.Durante a mostra, ci sò ancu parechje riunioni di ricerca è ricunniscenza per scopre a forma di l'industria è sparte l'ultime informazioni. , chì aiuterà l'espositori à capisce più tendenze di l'industria, seguità a tendenza di l'industria è capisce più opportunità di cummerciale.

 

L'esposizioni includenu vestiti è accessori, arte è artigianato, forniture per i zitelli, vetru, prudutti di ceramica, libri, forniture di matrimoniu, orologi è orologi, prudutti elettronici, tessili per a casa, gioielli, mobili, utensili di cucina, prudutti di pelle, lampade, borse, ghjoculi, souvenir è imballaggio.

 

Unu di i nostri clienti assiste ancu à sta fiera cummerciale, avemu avutu a nutizia chì hè 10 ghjorni prima di l'esibizione, ci hà chjamatu à a matina assai prima è ci hà dumandatu s'ellu pudemu sustenela per esce un novu mudellu di peluche di stile basatu annantu à u so disignu. , u tempu hè cusì urgente perchè l'internaziunale esprimenu almenu 5 ghjorni di travagliu per a consegna. Avemu cumunicatu cù parechji dipartimenti è infine l'avemu finitu in 3 ghjorni è mandatu per via rapida. U nostru cliente hà avutu un grande successu per prumove u so novu disignu perchè avia un veru animali di peluche per dimustrà quellu.

 

Pruvate u nostru megliu per sustene u cliente hè una di e nostre missioni, sustene per espansione u mercatu è mostra i so prudutti d'alta qualità. Se avete bisognu di supportu, cuntattateci in ogni mumentu!


Tempu di Postu: Feb-21-2023