U nostru Team Building Picnic di Primavera

In Cina hè una temperatura calda è una bona primavera ora, tutte l'erbe sò novi, l'erba hè verde è i fiori fiurinu, hè un bellu tempu per andà è rilassate.

U weekend scorsu, a nostra squadra hà urganizatu un team building, hà sceltu un bellu giardinu è cumincianu un picnic di primavera. Qualchidunu ponu barbecue, certi ponu u pannu di picnic in terra, piglianu assai cibi deliziosi cum'è frutti, snack, torte, birre. ..Puderanu pusà intornu à a tovaglia, gode di l'alimentu deliziosu è dicendu scherzi.

A nostra squadra hà urganizatu parechje attività ogni annu, pudemu purtà i nostri amichi è i zitelli à ghjucà inseme perchè simu famiglia, pudemu aiutà l'altru durante u travagliu, è ancu sustene l'altru durante a vita.

Solu a nostra squadra hà una bona atmosfera chì pudemu furnisce u megliu serviziu à i nostri partenarii di i clienti. A squadra pò discutiri una soluzione megliu durante a nostra ricezione di ordine è a fine. suddisfà i nostri clienti.

A primavera hè l'iniziu di l'annu, è hè ancu per a cugliera à a fine di l'annu. Molti clienti cumincianu à fà ordini per pruduce in anticipu è per avè una vendita calda à u festival impurtante cum'è u ghjornu di Natale, avemu da furnisce. a maiò parte di u sustegnu à i nostri vechji clienti è à i novi clienti. Allora s'è vo avete un novu prughjettu, per piacè cuntattateci subitu avà, pudete ottene una citazione gratuita.

TDC TOY hè un fabricatore prufessiunale di animali di peluche, ghjoculi di festival, cuscini di peluche, coperta di cuscini di peluche, scaldamani, cantanti di peluche è muvimenti di peluche. pruvate u nostru megliu per risponde à i vostri bisogni.

Eccu a nostra infurmazione di cuntattu:
Karen-CEO
WhatsApp/WeChat: +86 18752702952
E-mail: karen@tdctoygifts.com
U situ web: www.yztdctoygifts.com
Sè avete u vostru propiu disegnu è disinni, per piacè cuntattateci senza esitazione è uttene una citazione gratuita oghje!

NOUVEAU (1)
NOUVEAU (1)
NOUVEAU (2)
NOUVEAU (2)
NOUVEAU (3)
NOUVEAU (3)

Tempu di Postu: Apr-14-2022