Chì ghjè u ghjocu di peluche più populari per l'Olimpiadi Invernali di Pechino?

Recentemente, u Cumitatu Olimpicu Internaziunale hà publicatu u Rapportu di Marketing di i Ghjochi Olimpichi Invernali di Pechino (in seguitu chjamatu Rapportu). Sicondu i dati di istituzioni di ricerca indipendenti, un record di 2,01 miliardi di persone in u mondu hà vistu i Ghjochi Olimpichi Invernali di Pechino 2022 per mezu di a radiu, a televisione è e piattaforme digitale, un aumentu di 5% annantu à i Ghjochi Olimpichi Invernali di Pingchang quattru anni fà. Inoltre, i Ghjochi Olimpichi Invernali di Pechino hà datu ancu risposte satisfacenti in quantu à a cooperazione di sponsorizazione, a gestione di i prudutti di franchising, etc.

 

U Rapportu mostra chì l'audienza glubale hà guardatu 713 miliardi di minuti di rapporti olimpichi attraversu i canali di i radiodiffusori di i diritti olimpichi, un incrementu di 18% annantu à i Ghjochi Olimpichi Invernali di Pingchang. U tempu di trasmissione tutale di i radiodiffusori autorizati nantu à a piattaforma digitale hà righjuntu un record di 120670 ore. U numaru d'utilizatori indipendenti di u situ web ufficiale di l'Olimpiadi è di a piattaforma di applicazioni mobili durante l'Olimpiadi Invernali di Pechino hà righjuntu 68 milioni, più di u doppiu di quelli di l'Olimpiadi Invernali di Pingchang. U voluminu di interazzione di e social media olimpiche durante l'avvenimentu hà ancu righjuntu 3,2 miliardi.

 

U presidente di u CIO Bach hà parlatu assai di questu: "I Ghjochi Olimpichi Invernali di Pechino sò u più altu livellu di participazione digitale in a storia".

 

A più attenzione di u publicu purterà ancu più ingressu à u CIO. U Rapportu mostra chì l'ingressu tutale di u CIO da 2017 à 2021 serà di 7,6 miliardi di dollari americani, di i quali l'ingaghjamentu da i diritti di trasmissione di i media cuntarà per 61% è l'ingudu da u Programma di Partner Globale Olimpicu contarà per 30%. Questi dui custituiscenu duie fonti impurtanti di rivenuti di u CIO.

 

In quantu à u Programma di Partenariatu Globale Olimpicu, da 2017 à 2021, i rivenuti di u CIO in questu campu aumenteranu di 128,8% annantu à u ciclu precedente. Attualmente, 13 imprese in u mondu anu unitu à u Programma di Partenariatu Olimpicu Globale, cumprese Alibaba è Mengniu in Cina.

 

Cum'è un supplementu à u Programma di Partenariatu Olimpicu Globale, u Cumitatu d'Organizazione di l'Olimpiadi Invernali di Pechino hà ancu un prugramma di sponsorizazione per l'Olimpiadi Invernali di Pechino. Sicondu u Rapportu, u pianu di sponsorizazione per l'Olimpiadi Invernali di Pechino hà stabilitu quattru livelli, attraendu più di 40 partenarii, chì anu fattu grandi cuntributi à u grandu scopu di "300 milioni di persone chì participanu à sport di ghiaccio è neve".

 

In termini di franchising, l'IOC hà elogiatu in particulare e merchenzie licenziate ligati à a mascotte "Bing Dwen Dwen". U Rapportu mostra chì e vendite di "Bing Dwen Dwen" contanu per u 69% di e vendite di tutti i prudutti licenziati di l'Olimpiadi Invernali di Pechino, da i peluche, i ghjoculi fatti à a manu, i portachiavi à i badge. Duranti l'Olimpiadi Invernali di Pechino, u voluminu di vendita di peluche, a mascotte di "Bing Dwen Dwen", era di 1,4 milioni. A maghju di questu annu, a vendita di peluche, a mascotte di "Bing Dwen Dwen", avia righjuntu 5,2 milioni.

 

Cum'è un venditore prufessiunale di fabricatore di animali di peluche, pudemu furnisce un serviziu persunalizatu OEM, pudemu realizà i vostri ideali. È l'annu novu cinese vene prestu, l'annu dopu hè u Rabbit, avemu parechji cunigli.ghjoculi molliin stock avà, benvenuta a vostra dumanda!

 

Estratto da "China Sports News"


Tempu di post: 27-oct-2022